Ponuda

Baveći se poslom upravljanja skoro 40 godina, osluškujući i istražujući probleme suvlasnika, stekli zavidno iskustvo te smo upravitelj s najviše stambenih zgrada u Slavonskom Brodu. Od samog početka rada vodimo se načelom da se interes suvlasnika nalazi na prvom mjestu.

Kod ugovaranja novih zgrada postoje dvije situacije:

– zgrada koja do sada nije imala Upravitelja

– zgrada koja je do sada bila pod drugom upraviteljskom tvrtkom

U prvom slučaju, kada zgrada nije prethodno imala drugog upravitelja potrebno nam je dostaviti ispunjeni obrazac s potpisima većine suvlasnika. Većini suvlasnika čine oni koji imaju većinu korisne površine zgrade (stanova, poslovnih prostora, garaža i dr.). Obrazac vam sačinimo kada dođete na informativni razgovor.

Suvlasnici moraju izabrati i ovlaštenog predstavnika suvlasnika te utvrditi visinu zajedničke pričuve.

Kada većina suvlasnika u zgradi potpiše navedeni obrazac, isti se dostavlja nama u ured.

Đuro Đaković Stan d.o.o. na temelju dostavljenog obrasca priprema Ugovor o upravljanju i prijedlog međuvlasničkog Ugovora.

U situaciji kada je zgrada bila pod drugom tvrtkom za upravljanje postupak je identičan osim u detalju, da uz ispunjeni obrazac sa potpisima suvlasnika za odabir Đuro Đaković Stana d.o.o. kao upravitelja je potrebno dostaviti i odluku raskida ugovora s bivšim upraviteljem.

Raskid se traži na način da se dotadašnjem upravitelju dostavlja suglasnost većine suvlasnika za raskid Ugovora o upravljanju. Raskid može sporazumno nastupiti odmah ili treba čekati da prođe zakonski otkazni rok od 3 mjeseca.

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili nejasnoća ali i kako bismo Vam u neposrednom kontaktu asistirali u pripremi potrebne dokumentacije za ugovaranje prvog upravljanja ili prelazak od drugog upravitelja, slobodno nas kontaktirajte.

Kontakt

Što nudimo:

  • Uslugu upravljanja i održavanja stambeno poslovnih zgrada

  • Transparentno vođenje sredstava zajedničke pričuve na računu posebne namjene odvojenom od poslovanja tvrtke upravitelja i zaštićenom od ovrhe

  • Financijski izvještaji u svakom trenutku dostupni svim suvlasnicima zgrade – putem pošte, e-maila i dolaskom u naš ured

  • Utvrđivanje iznosa pričuve sukladno prihvaćenom Godišnjem programu rada ili stvarnim troškovima zgrade

  • Za stambene zgrade izvješćivanje putem predstavnika minimalno jedan puta godišnje o prihodima i rashodima stambene zgrade ili upitom na email

  • Učinkovit sustav kontrole i naplate dugovanja za pričuvu

  • Vođenje knjigovodstva stambene zgrade

  • Pokretanje ovršnog postupka za naplatu neplaćenih potraživanja u ime svih suvlasnika a protiv suvlasnika koji ne ispunjavaju svoje obveze

  • Prijava stambenih zgrada na EU i javne natječaje

  • Zastupanje suvlasnika pred sudom i tijelima državne vlasti u postupcima koji proizlaze iz djelatnosti upravljanja

  • Tvrtka s kooperantima izvodi sve hitne intervencije od 0-24 sata